„Paulig“, bendradarbiaudama su „Neste“ ir DSV, kavą į Lietuvą atveža aplinkai draugiškesniu būdu

30.11.2021

Siekdama sumažinti įmonės išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį, maisto ir gėrimų kompanija „Paulig“ kartu su „Neste“ ir DSV 87 proc. iškastinės kilmės dyzelino, pakeitė dyzelinu, gaunamu iš atsinaujinančiųjų išteklių. DSV sunkvežimiai, transportuojantys „Paulig“ kavą iš Helsinkio į Baltijos šalis, prie „Neste MY Renewable Diesel“ dyzelino iš tvarių žaliavų perėjo 2021 m. spalio mėnesį.

Paulig Neste DSV



Kasmet iš Helsinkio į Baltijos šalis keliauja daugiau nei 500 „Paulig“ kavą vežančių sunkvežimių. Perėjimas prie „Neste MY Renewable DieselTM“ sumažins „Paulig“ vežamų krovinių anglies pėdsaką iki 90 proc.*, lyginant su pėdsaku, sukuriamu naudojant iškastinės kilmės dyzeliną. Tai reiškia, kad kasmet „nuo gręžinio iki automobilio“ (angl. „well-to-wheel“: nuo kuro iškasimo ir perdirbimo iki distribucijos bei panaudojimo) gyvavimo ciklo metu bus išmetama 84 000 kilogramų mažiau teršalų. Įmonėms bendradarbiaujant, šiuo metu 87 proc. visų „Paulig“ kavos krovinių iš Suomijos į Baltijos šalis vežami naudojant dyzeliną iš atsinaujinančiųjų išteklių. 

„Perėjimas prie iš atsinaujinančiųjų išteklių gaunamo kuro yra pirmasis konkretus veiksmas, mažinant „Paulig“ logistikos Baltijos šalyse išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį. Mūsų ambicingus tikslus klimato srityje patvirtino „Mokslu pagrįstų tikslų“ (angl. „Science Based Targets“) iniciatyva. Siekiame iki 2030 m. mūsų verslo operacijų metu išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį sumažinti 80 proc., o susidarantį vertės kūrimo grandinėje – 50 proc.“, – sako „Paulig“ Pabaltijo mažmeninės prekybos komercijos direktorius  Rainer Tammet. 

„Esame įsipareigoję iki 2025 m. sumažinti įmonės logistikos teršalų išmetimą 25 proc., lyginant su 2018 m. rodikliais. „Paulig“ logistika rūpinasi mūsų partneriai, todėl šį tikslą galime pasiekti tik bendradarbiaudami su tokiais paslaugų operatoriais kaip DSV, kurie, norėdami paspartinti priklausomybės nuo iškastinio kuro mažinimą, siekia kelių transportui naudoti degalus iš atsinaujinančiųjų išteklių,“ – priduria R. Tammet.

DSV ir „Paulig“ bendradarbiauja logistikos paslaugų srityje nuo 2001 m. ir ši nauja iniciatyva kartu su „Neste“ išplečia bendradarbiavimą į naują ir svarbią sritį. Tokios strateginės partnerystės yra svarbiausias veiksnys, plėtojant tvarų verslą.  

„Mes, DSV, atliekame savo vaidmenį prisiimdami atsakomybę už transporto sektoriaus orientavimą į tvaresnę ateitį. „Paulig“ yra pirmasis DSV klientas tiek Suomijoje, tiek Baltijos šalyse, kuris pereina prie kuro iš atsinaujinančiųjų išteklių. Didžiuojamės, kad bendradarbiaujame su „Paulig“ ir „Neste“, siekdami tvaresnės tiekimo grandinės“, – sako Jurkka Mäkelä, DSV pardavimų ir rinkodaros skyriaus vyresnysis direktorius.

„Be to, kad mažiname savo veiklos anglies pėdsaką, klimato srityje taip pat siekiame padėti  mūsų klientams sumažinti jų išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį. Mes didžiuojamės, kad siekiant šių tikslų, Baltijos šalyse bendradarbiaujame su „Paulig“ ir DSV.  Džiaugiuosi matydama, kad mūsų ambicijos ir vertybės tvarumo srityje yra tokios pačios. Bendradarbiaudami galime imtis konkrečių veiksmų, judant link anglies požiūriu neutralios ateities“, – sako Heidi Peltonen, „Neste“ rinkodaros ir paslaugų skyriaus tvarių partnerysčių komandos vadovė.



* Gyvavimo ciklo metu išmetamų teršalų kiekio ir išmetamųjų teršalų kiekio mažinimo apskaičiavimo metodika atitinka Europos Sąjungos atsinaujinančiųjų išteklių energijos direktyvą II (2018/2001/ES).

 

Back to top