Pasitikėjimą suteikia kokybė

Vartotojų susidomėjimas kava ir naujais jos skoniais auga, o kartu didėja ir jų lūkesčiai kavos gamintojams. Skonis ir kokybė yra lemiamas dalykas, tačiau vis dažniau socialinės atsakomybės klausimai, kaip ir ekologiniai aspektai, etika bei organinė kilmė, tampa veiksniais, nulemiančiais vartotojų pasirinkimą.

Šiuo metu “Paulig” kava mėgaujamasi 13 skirtingų šalių, o mūsų atsakomybė vartotojui siekia daugelį įvairių rinkų. Mes norime gerinti visą kavos grandinę ir kavos mylėtojams suteikti galimybes priimti atsakingus sprendimus.

Be kokybės ir produktų saugos, “Paulig” bendrovei atsakomybė reiškia aktyvų dialogą su vartotojais ir klientais.

Mes reguliariai tiriame vartojimo elgsenos pokyčius bei skonio pageidavimus, o taip pat kavos tendencijų pokyčius, kad galėtume numatyti vartotojų pageidavimus. Vienas iš būdų skatinti ir tikrinti atsakingumą yra kavos sertifikavimas. Čia, “Paulig” bendrovėje, mes siekiame užtikrinti atsakingą darbą visų savo kavos produktų gamyboje, nesvarbu, ar jie pažymėti atsakomybės etiketėmis, ar ne.