Atsakingo darbo mastai pirkimo grandinėje siekia arti ir toli

Didesnė nei turimi ištekliai kavos paklausa, vyraujančios mažos plantacijos, klimato kaita ir didėjantis vartotojų domėjimasis kavos gamybos sąlygomis, visa tai tampa iššūkiu kavos gamybos grandinės žaidėjams. Smulkūs ūkininkai pagamina daugiau kaip 70 % pasaulio kavos.  

Jų patirtis, gerovė ir suinteresuotumas kavos auginimu yra labai svarbūs viso sektoriaus ateičiai. Atsakomybė tampa vis svarbesniu faktoriumi siekiant užtikrinti gerą pasaulinę kavos produkciją.

“Paulig” tikslas yra užtikrinti atsakingą darbą visų savo kavos produktų ir kavos gamybos grandinėje, nuo pupelių iki puodelio. Tai yra sudėtingas procesas, reikalaujantis akylumo ir nuolatino darbo metodų tobulinimo. Didžiąją “Paulig” pirkimų dalį sudaro žalioji kava, tačiau bendrovė perka ir kitas medžiagas, produktus bei paslaugas. “Paulig” užmezga strategines partnerystes su tiekėjais, kurie yra atrenkami pagal daug išsamesnius kriterijus nei anksčiau. Visi viešieji pirkimai yra vykdomi pagal bendrąsias pirkimo praktikas bei direktyvas.

Skatinant draugišką aplinkai bei ekologišką kavos sektoriaus plėtrą, auga atsakomybės sertifikavimo svarba. Svarbiausios sektoriaus sertifikavimo programos yra “UTZ CERTIFIED”, “Fairtrade”, “Organic”, kurias naudoja “Paulig” bei “Rainforest Alliance”.

Plėsdama savo atsakomybės ribas, 2013 metų pradžioje “Paulig” prisijungė prie 4C asociacijos. 4C asociacija yra bendras kavos ūkininkų, eksporto ir importo kompanijų, gamintojų ir nevyriausybinių organizacijų, kurios siekia skatinti draugišką aplinkai bei ekologišką kavos gamybos plėtrą, projektas. www.4c-coffeeassociation.org