Paulig julistaa Pyhätunturin Suomen Reykjavíkiksi

9.3.2020

Viime viikolla Paulig kertoi etsivänsä uuden kaupunkikahvin innoittamana Suomen Reykjavíkia – paikkaa, jossa voi nauttia henkeäsalpaavista maisemista, persoonallisista kahvipaikoista, rennosta meiningistä ja seikkailun tunnelmasta koti-Suomessa. Ehdotuksia saatiin alle viikossa yli 900 ja Suomen Reykjavíkiksi valittiin tiukan karsinnan jälkeen Pyhätunturi, jonka upea luonto ja rakkaus kahviin henkivät islantilaista tunnelmaa.

”Rakkaus kahviin ja ainutlaatuinen luonto yhdistävät selkeästi suomalaisia ja islantilaisia, sillä saimme kuudessa päivässä yli 900 ehdotusta Suomen Reykjavíkiksi! Kiitos kaikille hyvistä ehdotuksista”, Pauligin markkinointipäällikkö Kati Kyllönen kertoo.

Paulig ja Pyhätunturi järjestävät etsinnän huipennukseksi Pyhän huipulla pop up -kahvilan, jossa tarjoillaan Paulig Café Reykjavík -uutuuskahvia perjantaina 13.3. klo 12–17. Yhteistyön hengessä Pyhän huipun maisematupa tunnetaan vuoden ajan nimellä Café Reykjavík. Kahvilaan pääsee vierailemaan maisemahissillä niin suksilla kuin jalan.

Yhteistyömme ei rajoitu pelkästään yhteiseen kahvihetkeen: Café Reykjavík on inspiroitunut retkeilystä ja kahvihetkistä luonnon keskellä. Pyhä on tärkeä ulkoilukohde suomalaisille ja haluamme yhteistyön myötä tukea Pyhän alueen kehitystä ja Huttu-Ukon taidereitin taukopaikan kunnostusta”, Kyllönen kertoo.

Pyhätunturin hiihtokeskuksen markkinointijohtaja Jenni Ihatsu iloitsee yhteistyöstä.

”Olemme innoissamme Café Reykjavíkin julkaisusta Pyhällä. Asiakkaamme ja tunturin väki odottavat jo innolla, että pääsevät maistelemaan uutta kahvia tunturin huipulla. Arvostamme myös Pauligin osallistumista Huttu-Ukon taidereitin kehitystyöhön. Kesällä asiakkaat voivat nauttia unohtumattomista kahvihetkistä taidereitin Kelorinki-nimisellä taukopaikalla ja ihailla Suomen vanhimman kansallispuiston maisemia.”

Yhteistyön myötä kahvinnautiskelijoille tarjotaan myös mahdollisuus päästä nauttimaan upeista Pyhän maisemista Reykjavik-henkeen virtuaalisen 360-asteisen valokuvan välityksellä: www.paulig.fi/suomenreykjavik

Lisätiedot:

Paulig