Piret Madar, rinkodaros vadovė Estijoje

2.4.2014

Kiek laiko dirbate bendrovėje „Paulig“ ir kokias pareigas ėjote?

Bendrovėje „Paulig“ pradėjau dirbti 2011 m. – tapau rinkodaros vadovu Estijai. Esu atsakingas už itin įvairią rinkodaros ir komunikacijos veiklą, kurios paskirtis – stiprinti „Paulig“ prekės ženklą ir didinti įvairių mūsų kavos rūšių bei susijusių gaminių pardavimo apyvartą. Tam, kad galėčiau gerai atlikti savo darbą, privalau glaudžiai bendradarbiauti su Kavos padalinio rinkodaros darbuotojais Suomijoje bei su rinkodaros grupėmis kitose rinkose, kuriose veikia „Paulig“. Tai, kad mes priklausome stambiai tarptautinei bendrovių grupei, užtikrina platesnį požiūrį į visus verslo sprendimus. Be to, galime imtis tokių rinkodaros iniciatyvų, kurių niekuomet nepajėgtume įgyvendinti, veikdami tik vienoje rinkoje. Dėl šios priežasties mano darbui bendrovėje „Paulig“ keliami aukšti reikalavimai, tačiau jis taip pat patrauklus profesiniu požiūriu ir suteikia galimybių tobulėti.

Ką jums reiškia „Paulig“?

"Per dvejus darbo šioje bendrovėje metus aš supratau, kad „Paulig“ nėra tiesiog puikių prekinių ženklų gaminius siūlantis darbdavys. Man „Paulig“ – tarsi gausi šeimyna, kurioje žmonės palaiko vieni kitus ir ne vien drauge dirba, bet ir dalijasi įvairiais gyvenimo aspektais. Bendra vertybių sistema padeda suderinti mąstymą ir elgseną, brėžia pageidaujamo elgesio rėmus bei išreiškia lūkesčius.
„Paulig“ – tai moderni bendrovė, kuri nuolat siekia tobulėti ir vietiniu, ir pasauliniu mastu. Aš, kaip „Paulig“ darbuotojas, iš tiesų jaučiuosi vertinamas ir gerbiamas, mano nuomonės mielai išklausoma ir į ją atsižvelgiama. Dėl puikios tarpusavio palaikymo atmosferos, į darbą kasryt einu su džiaugsmu."