Mūsų atsakingi veiksmai suteikia pasitikėjimo

3.4.2014

Mūsų suinteresuotųjų šalių poreikiai ir susidomėjimas įmonių socialine atsakomybe vis stiprėja. Praktiškai atsakomybė mums reiškia kasdienius veiksmus ir pasirinkimus, ilgalaikį darbą bei atsidavimą.

Iki šiol mūsų atliktą darbą rodo suinteresuotųjų šalių pasitikėjimas. Vienas iš tai patvirtinančių dalykų yra plataus masto metinė apklausa apie įmonių reputaciją ir atsakomybę, atlikta Suomijoje, kurioje mes dar labiau sustiprinome savo poziciją atsakingiausių įmonių tarpe. Atsakingumu taip pat privaloma rūpintis ir sistemingai skatinti. Šiuo metu mes tam skiriame dar daugiau pastangų, vadovaujant specialiai paskirtam įmonės socialinės atsakomybės vadovui.

Kavos versle atsakomybė yra labai plati sąvoka – ji apima visą pasaulį – nuo vieno iki kito krašto: kavos kilmės šalis, jos pirkimo grandinę ir perdirbimo įmones bei kavos gėrimo vartotojus įvairiose rinkose. Geriausia atsakingumo paskata kavos kilmės šalyse ir pirkimo grandinėje yra bendradarbiavimas su kitais žaidėjais. Mūsų kavos tiekėjai užima svarbiausią poziciją. Jie visi, remiantis tarptautiniais susitarimais, savo parašu yra įsipareigoję laikytis mūsų etiškų pirkimo direktyvų. Vystydami veiklą tarptautinėse kavos partnerių bendruomenėse, mes įsitraukiame į praktinį bendradarbiavimą su smulkiais ūkininkais, siekdami pagerinti jų darbo ir gyvenimo sąlygas. Didindami kavos auginimo produktyvumą, mes norime pakelti kavos augintojų pragyvenimo lygį ir tuo pačiu pagerinti visos šeimos bei bendruomenės gerovę. 2013 metų pradžioje mes taip pat įstojome į 4C organizaciją, kuri skatina ekologišką plėtrą ir kurioje jau yra daugiau kaip 250 kavos sektoriuje dirbančių įmonių iš įvairių šalių.

Sėkmė versle sukuria atsakomybės pagrindą. Mes siekiame plėstis, ypač Rusijoje, NVS ir Baltijos šalyse. Maskvos regione ir Baltijos šalyse mes esame lyderiai skrudintos kavos rinkoje. Kavos skrudinimo cechas, kurį atidarėme Tverėje, dar labiau sustiprins mūsų placdarmą Rusijoje. Švedijos ir Norvegijos kavos paslaugų rinkos taip pat siūlo geras galimybes. Mūsų tikslas yra padidinti pardavimų dalį rinkose už Suomijos ribų nuo dabartinių 30 procentų iki 40 procentų, o taip pat tuo pat metu toliau puikiai rūpintis Suomijos kavos vartotojų malonumais.

Nepriklausomai nuo rinkos, mūsų sėkmę lemia ir vartotojų domėjimasis mūsų produktais. Mes aktyviai dirbame naujų produktų bei paslaugų rinkoje ir siūlome vartotojams įvairias galimybes.
Internacionalizacija taip pat suteikia naujas dimensijas atsakomybei, kadangi svarbiausios jos prielaidos įvairiose rinkose gali būti labai skirtingos. Praėjusiais metais, siekdami geriau suprasti vartotojų lūkesčius, Baltijos šalyse ir Rusijoje mes sudarėme diagramą, atspindinčią jų supratimą apie atsakomybę. 2013 metais vienu metu mes įvedėme bendrus etikos principus visai įmonių grupei ir pradėjome vykdyti mokymo programą.

Kvalifikuoti ir atsidavę darbuotojai yra labai svarbūs įmonės sėkmei. Praėjusį rudenį atlikta apklausa “TellUs”, kuria buvo apibūdintas darbuotojų atsakomybės lygis, parodė, kad mes padarėme pažangą, ypač išnaudodami konsultantų darbą. Tęstinis mokymas ir vadovavimo stiprinimas yra labai svarbus šioje srityje. Praėjusiais metais įdiegtos vertybės taip pat yra gerai žinomos. Mes vis dar turime tobulinti savo veiklos modelius, racionalizuoti sprendimų priėmimo procesą ir užtikrinti, kad mūsų patirtis būtų efektyviai panaudojama.

Mūsų, kaip įmonės atsakomybė, prasideda nuo kavos pupelių ir baigiasi kavos puodeliu. Mes norime, kad “Paulig” asocijuotųsi su geru skoniu, ne tik kalbant apie kavą, bet ir kaip darbo vieta, partneris ir supančios visuomenės narys.

Kviečiame domėtis atsakomybės plėtra kavos grandinėje

Elisa Markula
Generalinė direktorė
“Paulig” kavos skyrius

Back to top